- Podrobnosti
2024 |
---|
20. 3. 2024 1. Uveďte výši nákladů v Kč (bez daně z přidané hodnoty) vynaložených Vaší společností v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 na právní služby poskytované externími subjekty ve smyslu zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o advokacii"), a to:
2. Uveďte výši nákladů v Kč (bez dané z přidané hodnoty) vynaložených Vaší společností v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 na služby či poradenství poskytované externími subjekty v souvislosti s realizací zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
3. Uveďte výši mzdových nákladů v Kč (zahrnujících hrubou mzdu, resp. její náhradu a dále příplatky, odměny, bonusy, prémie a případná další peněžitá plnění poskytovaná v souvislosti s výkonem práce, vše včetně povinných plateb odvodů a daní hrazených z uvedených plnění) vynaložených Vaší společnosti v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 v souhrnu na následující zaměstnance (tj. osoby v základním pracovněprávním vztahu ve smyslu zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů):
|
Odpověď |
5. 3. 2024 Žádost o sdělení:
|
Odpověď |
12. 2. 2024 1. Žádám o sdělení informací ohledně školení jednotlivých pracovních pozic zaměstnanců SNEO, a.s. za roky 2022 a 2023, konkrétně u každé pozice uvést tyto údaje:
2. Žádám o sdělení informací:
|
Odpověď |
2023 |
---|
20. 10. 2023 1. Uveďte výši nákladů v Kč (bez daně z přidané hodnoty) vynaložených Vaší společností v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 na právní služby poskytované externími subjekty ve smyslu zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o advokacii"), a to:
Prosím o uvedení těchto informací do přiloženého souboru s názvem „Náklady na právní služby". 2. Uveďte výši nákladů v Kč (bez dané z přidané hodnoty) vynaložených Vaší společností v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 na služby či poradenství poskytované externími subjekty v souvislosti s realizací zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
Prosím o uvedení těchto informací do přiloženého Excelu s názvem „Náklady na služby v oblasti veřejných zakázek". 3. Uveďte výši mzdových nákladů v Kč (zahrnujících hrubou mzdu, resp. její náhradu a dále příplatky, odměny, bonusy, prémie a případná další peněžitá plnění poskytovaná v souvislosti s výkonem práce, vše včetně povinných plateb odvodů a daní hrazených z uvedených plnění) vynaložených Vaší společnosti v jednotlivých kalendářních letech v období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2022 v souhrnu na následující zaměstnance (tj. osoby v základním pracovněprávním vztahu ve smyslu zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů):
i. poskytování právního poradenství a s tím souvisejících činností; nebo U mzdových nákladů žádám pouze o sdělení celkových nákladů v požadovaném členění bez jejich přiřazení ke konkrétním zaměstnancům. |
Odpověď Příloha č. 1 |
05. 09. 2023 Předmětem Vaší žádosti je poskytnutí následující informace k pravidelným kontrolám stavu sportovního areálu Hanspaulka:
|
Odpověď |
22. 02. 2023 Je dokument dle Přílohy A pro společnost SNEO a.s. aktuálně závazný? |
Odpověď |
13. 01. 2023 1. Doručte do datové schránky společnosti NY legal s.r.o. informaci (odst. 3 až 5 § 3 Zákona) a doprovodnou informaci (odst. 6 § 3 Zákona):
2. Doručte do datové schránky společnosti NY legal s.r.o. informaci (odst. 3 až 5 § 3 Zákona) a doprovodnou informaci (odst. 6 § 3 Zákona):
|
Odpověď |
2021 |
---|
27. 12. 2021 V registru smluv vedeném Ministerstvem vnitra ČR byla dne 25. 10. 2018 zveřejněná smlouva s paní XXXXXXXXXXXXXXXXX, U valu 863/4, 161 00 Praha 6 – Ruzyně, IČ: 62400436. Zároveň je součástí dokumentu i dodatek č. 1 k této smlouvě. Zveřejněný dokument však vykazuje z pohledu zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tyto závažné defekty: |
Odpověď Příloha č. 1 |
07. 10. 2021 Vážená paní, vážený pane, |
Odpověď |
2020 |
---|
05. 10. 2020 Žádáme o následující: |
Odpověď Příloha č. 1 |
22. 8. 2020 Dobrý den, |
Odpověď |
28. 4. 2020 Žádám o poskytnutí těchto informací:
Požadované informace, prosím, zašlete doporučenou poštou a emailem na adresy níže. |
Odpověď |
2019 |
3. 12. 2019 1. Sdělení návštěvnosti sportovně rekreačního areálu Petynka za období sezóny 2019, konkrétně v období posledních deseti dní sezóny 2019 (jednotlivých dní od 21.09.2019 do 30.09.2019). 2. Sdělení způsobu, jakým jsou číslovány vstupenky sportovně rekreačního areálu Petynka (naříklad jestli je každý den vydávána číselná řada vstpenek začínající vstupenkou č. 1 a končící vstupenkou s nejvyšším pořadovým číslem). |
Odpověď |
7. 11. 2019 1. Sdělení návštěvnosti sportovně rekreačního areálu Petynka za období sezóny 2018 (rozčleněno na jednotlivé měsíce 5/2018, 6/2018, 7/2018, 8/2018 a 9/2018, vč. celkové návštěvnosti za období celé sezóny 2018); 2. Sdělení návštěvnosti sportovně rekreačního areálu Petynka za období sezóny 2019 (rozčleněno na jednotlivé měsíce 5/2019, 6/2019, 7/2019, 8/2019 a 9/2019, vč. celkové návštěvnosti za období celé sezóny 2019); |
Odpověď |
14. 11. 2019 Vážené představenstvo děkuji vám za odpověď na mou předchozí žádost. V návaznosti na ní vás v souladu s ustanovením zákona č. 106/1999 Sb./ o svobodném přístupu k informacím a zákona č. 131/2001 Sb./ o hlavním městě Praze/ zdvořile žádám o poskytnutí následující informace: 1. Dopisy NOPOCZ01 s.r.o. ze dme 17. a 25. září 2018 pňpadné odpovědt a emailovou komunikaci v měsících červen až říjen na kterou odkazuje v čánku (1) Restituční nárok první větě prvního odstavce vámi poskytnutý dokument dopis společnosti NOPOCZ01 s.r.o. ze dne 01. 11. 2018 viz Pňloha 1. V příloze prosím nalezněte žádost se všemi náležitostmi a zmiňovanou přílohu v plném znění. Žádám o poskytnutí informací v elektronické podobě a doručování na tento e-mail XXXXXXXXXXXX pňpadně do mé datové schránky (ID: 5pmghui). |
Odpověď Příloha 1, Příloha 2, Příloha 3, Příloha 4, Příloha 5, Příloha 6, Příloha 7, Příloha 8 |
29. 10. 2019 Vážená pam; po telefonické bych si dovolil požádat o bližší informaci ohledně privatizace bytu č. 541/7, v katastrálním území Vokovice v ulici Kladenská 541/3~ který byl prodán na základě ZMČ 154/03. Zajímalo by mne pouze za kolik byla tato jednotka prodána. |
Odpověď |
2. 10. 2019 1. Dopis či jiný dokument✓ }línž nárokoval kupu}lcí na prodávajícím slevu z Kupní ceny dle ďánku 7 RÁMCOVÉ SMLOUW O PŘEVODU PODÍLU mezi společnostmi SNEO/ a.s/ DRA Development s.r.o. a Penta Real Estate Holding Limited, viz Příloha 1. |
Odpověď Příloha |
24. 6. 2019 1. Je ve prospěch nájemců koupaliště Petynka (na adrese Otevřená 1072/4, Praha 6 - Střešovice) smluvně ošetřeno, že se na koupališti nebudou vyskytovat nápojové automaty? 2. Pokud ano, prosím o poskytnutí smluv, které obsahují takové smluvní ustanovení. |
Odpověď |
24. 5. 2019 1. Právní stanovisko HAVEL & PARTNERS, jehož obsahem má být posouzení restitučních nároktJ evidovaných Státním pozemkovým úřadem pod č. PÚ 7541/92, PÚ8475/93, PÚ 6640/92, resp. doporučení dalšího postupu z hlediska úspěšného dokončení projektu //Projekt Dračky - prodej formou share deal" (dle objednávky č. SNEO180257 ze dne 6. 6. 2018: Předmět objednávky: Posouzení restitučních nároktJ na pozemky Areálu Dračky, s.r.o.) 2. Právní stanovisko HA VEL & PARTNERS, jehož obsahem má být dořešení restitučních nárok evidovaných Státním pozemkovým úřadem pod č. PÚ 7541/92, PÚ 8475/93,PÚ 6640/92, resp. doporučení dalŠ!no postupu z hlediska úspěšného dokončení výše uvedeného projektu (dle objednávky č. SNEO180397 ze dne 14. 9. 2018: Řešení restitučních nároktJ na pozemky Areálu Dračky, s.r. o.) 3. Právní posouzení HAVEL & PARTNERS, jehož obsahem má být faktická realizace vyřešení restitučních nároků evidovaných Státním pozemkovým úřadem pod č. PÚ7541/92, PÚ 8475/93, PÚ 6640/92, a také aplikace tohoto vypořádání v rámci finalizace výše uvedeného projektu (dle objednávky č. SNEO180512 ze dne 1. 11. 2018: Vypořádání restitučních nároků na pozemky Areálu Dračky, s.r.o.) 4. Analýzu zpracovanou společností HAVEL & PARTNERS ohledně možností uplatnění vad dle rámcové smlouvy o převodu podílu, včetně souvisejícího posouzení znalosti investora o vadě na základě informací v rámci a mimo DD, použití dalších omezení pro uplatnění nároku, konkrétní porušení prohlášení/smlouvy prodávajícího, odpovědnosti členů statutárního orgánu, diskriminace ostatních účastníků soutěže a načasování transakce (dle přehledu právních služeb poskytnutých společností HAVEL & PARTNERS, přiloženého k faktuře této společnosti). 5. Podklady pro jednání Rady MČ Praha 6, připravované a revidované společností HAVEL & PARTNERS, ve věci udělení pokynu k obchodnímu vedení společnosti SNEO, a. s. a Areál Dračky, s. r. o. ohledně možnosti poskytnutí slevy z kupní ceny z důvodu restitucí, a to se zohledněním veřejnoprávních a soutěžních aspektů (dle přehledu právních služeb poskytnutých společností HAVEL & PARTNERS, přiloženého k faktuře této společnosti). |
Odpověď Příloha 1, Příloha 2 |
2018 |
9. 5. 2018 1. Výměr výše penále zhotoviteli ISPD s.r.o. za nedodržení termínu výstavby 2. Výměr výše penále zhotoviteli ISPD s.r.o za nedodržení termínu odstranění vad a nedodělků 3. Celková výše ceny realizovaného díla se samostatným výkazem víceprací a průběžné fakturace Ve smyslu § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. žádám o potvrzení předpokládané výše úhrady nákladů, budou-li účtovány. Informace žádám poskytnout v písemné formě na adresu uvedenou níže/v elektronické formě emailem a to prosím v zákonné lhůtě 15 dnů ode dne přijetí žádosti. Na tomto přímém poskytnutí informace trvám i v případě, že byla již zveřejněna |
Odpověď Příloha 1, Příloha 2, Příloha 3, Příloha 4 |
- Podrobnosti
V souvislosti s platností Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 týkající se ochrany fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (tzv. „GDPR“) uveřejňuje společnost SNEO, a.s. INFORMAČNÍ MEMORANDUM (Informace o zpracovávání osobních údajů), prostřednictvím kterého informuje o způsobu zpracování osobních údajů a možnosti uplatňování práv subjektů údajů.
- Podrobnosti
Uvádí se jako textová informace nebo hypertextovým odkazem na internetové stránky s uvedenými informacemi. Jako textová informace se vždy uvádí zřizovatel, nadřízený orgán, případně další nadřízené úřady, pokud se liší přímé vedení od metodického.
Středa 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
ID datové schránky: 9h6siaq
Uvádí se číslo účtu (včetně případného předčíslí), kód banky, účel platby
Uvádějí se i symboly platby, pokud jsou při platbě požadovány (konstantní symbol, specifický symbol)
Uvádějí se rovněž informace o jiných způsobech platby
51 – 2711200227/0100 – běžný účet
115-7436260227/0100 - běžný účet
2111127476/8040 – spořící účet
Platby jsou rozlišeny variabilními, případně i specifickými symboly přidělenými ekonomickým oddělením SNEO, a.s.
Platby lze poukázat tako přímo na pokladně (na adrese společnosti) či formou SIPO.
Uvádí se schválený rozpočet i jeho pozdější úpravy
Uvádí se jako textová informace nebo hypertextovým odkazem na internetové stránky nebo na veřejný informační systém s uvedenými informacemi
Datová schránka – ID datové schránky: 9h6siaq
Odvolání
(1)Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí lze podat odvolání.
(2)Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
(3) Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu povinnému subjektu. Lhůtu nelze prodloužit.
(4) Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout.
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
(1)Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
b) kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
c) kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
d) který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
(2)Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
(3) Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
a) doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
b) uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
(4)O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
(5)Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
(6)Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. a), b) nebo c) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že
a) postup povinného subjektu potvrdí,
b) povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, žádost vyřídil, případně předložil žadateli konečnou licenční nabídku, nebo
c) usnesením věc převezme a informaci poskytne sám nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti.
(7)Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. d) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že
a) výši úhrady nebo odměny potvrdí,
b) výši úhrady nebo odměny sníží; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti, nebo
c) povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, zjednal nápravu, jde-li o úhradu nebo odměnu za poskytnutí informace územním samosprávným celkem v samostatné působnosti.
(8)Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
(9) Rozhodnutí podle odstavců 6 a 7 se oznamuje žadateli a povinnému subjektu. Proti rozhodnutí vydanému podle odstavců 6 a 7 se nelze odvolat. Jde-li však o rozhodnutí podle odstavce 6 písm. c), nelze se odvolat pouze v případě, kdy rozhodl nadřízený orgán určený podle § 178 odst. 2 věty poslední správního řádu nebo podle § 20 odst. 5 tohoto zákona.
(10)Je-li poskytnuta informace podle odstavce 6 písm. c), žadatel může ve smyslu odstavce 1 písm. a) nebo c) postupovat obdobně.
Uvádí se hypertextovým odkazem na internetové stránky s osnovami opisů postupů podle přílohy č. 2 nebo na veřejný informační systém s uvedenými informacemi
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (viz zde),
- zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (viz zde),
- zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách (viz zde),
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavební řád (viz zde),
- zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád (viz zde),
- zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (viz zde),
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví (viz zde),
- zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů (viz zde),
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (viz zde),
- zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (viz zde),
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád (viz zde),
- zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích (viz zde).
Texty je možné zpřístupnit v úředních hodinách v sídle společnosti.
SNEO deklaruje oznamovatelům naprostou ochranu osobních údajů a informací v oznámení uvedených. Dále zaručuje naprostou ochranu před odvetnými opatřeními ze strany SNEO.
V souladu se zákonem č. 171/2023 Sb. a interní směrnicí o ochraně oznamovatelů SNEO jsou oznamovatelům upozorňujícím na zjištění protiprávního jednání splňující kritéria uvedené v zákoně č. 171/2023 Sb. k dispozici níže uvedené komunikační kanály SNEO, a.s.
- Radka Kociánová, mzdová účetní - personalista
- e-mail: oznamovatel2@oznamovatel.sneo.cz, telefon: 778 416 764
- Mgr. Miroslav Rašín, vedoucí právního oddělení
- e-mail: oznamovatel1@oznamovatel.sneo.cz, telefon: 778 484 615
- e-mailem na emailové adresy uvedené výše
- telefonicky na telefonický kontakt uvedený výše (hovory nejsou nahrávány)
- osobně (pouze po dohodě s příslušnou osobou) v kanceláři č. 106 (nebo 204) v časech od 10:00 do 12:00. Osobám, které oznamují protiprávní jednání nesouvisející s agendou spadající do působnosti SNEO je určen externí oznamovací systém, který spravuje Ministerstvo spravedlnosti České republiky – zde.
Při získávání dokladů prokazujících oznamované skutečnosti by se oznamovatel neměl dopustit jednání, které by mohlo mít charakter trestného činu.
Oznamovatel by měl jednat ve veřejném zájmu a měl by mít oprávněné důvody se domnívat, že jím podávané oznámení se opírá o věrohodná fakta vyplývající z objektivních skutečností.
Oznamovatel by měl být schopen identifikovat, jaké oblasti se protiprávní jednání týká a promyslet jaké ověřitelné informace o ohlašovaném protiprávním jednání může poskytnout. Rozsah a kvalita předkládaných informací mohou pozitivně ovlivnit způsob prošetření oznámení.
Ochrana není omezena pouze na oznamovatele, kteří získali informace pro podání oznámení v rámci svého pracovněprávního vztahu, ale také na osoby samostatně výdělečně činné, společníky, osoby ve statutárních, řídících nebo dozorčích orgánech, dobrovolníky, stážisty a osoby vykonávající činnost na základě smlouvy o poskytování dodávek, služeb, stavebních prací nebo jiné obdobné smlouvy. Ochrana se vztahuje rovněž na oznamovatele, kteří se o takovou činnost teprve ucházejí nebo ucházeli. Chráněny jsou i osoby, které jsou ve vztahu k oznamovatelům osobami blízkými, osoby, které oznámení umožnily nebo usnadnily a dále osoby, které jsou s oznamovateli nějakým způsobem spojeny v pracovním kontextu. V tomto směru tedy návrh zákona o ochraně oznamovatelů ochranu oproti Směrnici nijak nerozšiřuje.
Do ohlašovacích systémů je přístup umožněn pouze příslušným osobám, které mají povinnost vždy chránit identitu oznamovatele. Totožnost oznamující osoby nesmí být sdělena bez jejího výslovného souhlasu nikomu dalšímu. Povinnost zachovávat důvěrnost se netýká pouze totožnosti oznamující osoby, ale vztahuje se i na jakékoli další informace, z nichž by bylo možné přímo či nepřímo určit její identitu.
Bližší informace k problematice ochrany oznamovatelů protiprávního jednání naleznete Oznamovatel – Ministerstvo spravedlnosti (justice.cz).
- Podrobnosti
Hledáte nové zaměstnání?
Pak nám zašlete svůj životopis, označte pozici, o kterou se ucházíte, a my Vás budeme kontaktovat.
Aktuální volné pozice
Investiční technik školských staveb
Co bude vaší náplní práce:
- koordinace projektů ve fázi projektové přípravy a realizace školských staveb
- kontrola projektové dokumentace, příprava výběrových řízení, kontrola provedených prací
- zajišťování běžných a havarijních oprav školských staveb
- související administrativní činnost (vystavování objednávek, schvalování faktur aj.)
Co byste měl/měla splňovat:
- SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru – obor pozemní stavby
- praxi s přípravou a realizací staveb, nebo praxi v projektové činnosti, nebo praxi s výkonem technického dozoru investora v oboru pozemních staveb
- orientaci ve stavebnictví včetně profesních částí
- orientaci ve stavebních výkresech, rozpočtech a terminologii
- schopnost samostatného myšlení a rozhodování, příjemné vystupování
- komunikační dovednost, a to slovem i písmem
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita
- trestní bezúhonnost
Co dále oceníme:
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
- oprávnění podle autorizačního zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů – obor pozemní stavby - výhodou
- ŘP skupiny B výhodou
- praxe na podobné pozici výhodou
Na co se můžete u nás těšit:
- velmi pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti školských staveb na území Prahy 6
- zaškolení a vstřícný, spolupracující kolektiv
- pravidelné odměny při plnění pracovních úkolů
- možnost profesního a osobního rozvoje (školení)
- pět týdnů dovolené
- tři sick-days ročně
- stravenkový paušál v maximální výši dle zákona
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rekreaci
- pracoviště na Praze 6
- služební mobilní telefon a potřebné vybavení pro výkon pracovní činnosti
- nástup ihned nebo dle dohody
Provozní technik
Co bude vaší náplní práce:
- Technická správa budov, bytů, nebytových prostor a pozemků.
- Kontrola stavu nemovitostí.
- Zajišťování běžných a havarijních oprav.
- Zajišťování revizí.
- Kontrola kvality provedených prací.
- Příprava plánu oprav a investic na následující období.
- Zajišťování dodávek služeb.
- Řešení požadavků vlastníků nemovitostí a nájemců.
- Spolupráce s oddělením předpisu plateb při zpracování vyúčtování služeb.
- Související administrativní činnost (vystavování objednávek, schvalování faktur aj.).
Co byste měl/měla splňovat:
- Minimálně SŠ vzdělání nejlépe SPŠ se stavebním zaměřením.
- Znalost problematiky správy nemovitostí se specifiky správy bytových domů.
- Znalost vyhlášky o poskytování služeb (č. 67/2013 Sb.).
- Orientace v dodavatelsko-odběratelských vztazích.
- Znalost práce na PC (Word, Excel).
- Schopnost samostatného myšlení a rozhodování, příjemné vystupování.
- Komunikační dovednost, a to slovem i písmem.
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita.
- Trestní bezúhonnost.
Co dále oceníme:
- Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou.
- ŘP skupiny B výhodou.
- Praxe výhodou na podobné pozici výhodou.
Na co se můžete u nás těšit:
- Velmi pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci.
- Motivační finanční ohodnocení.
- Pravidelné odměny při plnění pracovních úkolů.
- Možnost profesního a osobního růstu.
- Pět týdnů dovolené.
- Tři sick-days ročně.
- Stravenkový paušál v maximální výši dle zákona.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Příspěvek na rekreaci.
- Pracoviště na Praze 6.
- Služební mobilní telefon.
- Nástup ihned nebo dle dohody.
Technik správy budovy
Co bude vaší náplní práce:
- zajištění běžné údržby a oprav svěřeného objektu
- monitoring funkčnosti MaR, EZS a ostatních systém
- administrativa spojená s budovou
- komunikace se zákazníkem
- koordinace probíhajících oprav
- dohled nad činností dodavatelských firem
- kontrolní činnost zařízení a celků technického zabezpečení budov
- zajištění řešení a odstranění havárií
Co byste měl/měla splňovat:
- ÚSO nebo SŠ vzdělání technického směru
- platné osvědčení vyhlášky 50/78 Sb. §6 a vyšší
- zkušenosti v oblasti správy budov
- manuální zručnost
- znalost MaR, EZS výhodou
- odolnost vůči stresu
- práce na PC
- trestní bezúhonnost
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k plnění zadaných úkolů a časová flexibilita
Co vám můžeme nabídnout:
- práci na plný úvazek, pondělí až pátek (ranní směna 7:00 – 15:15h, odpolední 11:45- 20:00h směna)
- výkon práce pouze na Praze
- dobré finanční ohodnocení s možností bonusů
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní připojištění
- zázemí stabilní společnosti
- nástup možný ihned dle vzájemné dohody
Pracovník komunálních služeb - údržba zeleně s ŘP B
Požadujeme:
- vyučení v oboru zedník, malíř nebo podobné řemeslné profese, nejlépe s praxí
- ŘP skupiny B podmínkou, sk. C výhodou
- trestní bezúhonnost
- manuální zručnost
- spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup k plnění zadaných úkolů a časovou flexibilitu
Náplň práce:
- sekání travnatých ploch a tvarování dřevin, živých plotů
- drobné zednické a malířské opravy, (řemeslné práce)
- údržba a revitalizace zeleně (parku, městských vnitrobloků, předzahrádek)
- zakládání trávníků
- tvoření nových záhonů po Praze 6
Nabízíme:
- pracovní poměr na plný úvazek 40h/týdně (pracovní doba pondělí až pátek 7:30h - 16h) na dobu určitou na 6 měsíců s možností prodloužení pracovní smlouvy
- různorodou a zajímavou práci
- dobré finanční ohodnocení s možností bonusů
- příplatky za práci přesčas
- pět týdnů dovolené
- sick days
- stravenkový paušál 107Kč za odpracovaný den
- pracoviště na Praze 6
- pracovní oděvy a obuv
- možnost ubytování v centru Prahy 6
- nástup možný ihned, případně dle dohody
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Upozorňujeme Vás v souladu s obecním nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), že v souvislosti s výběrovým řízením na uvedenou pracovní pozici, zpracováváme údaje uchazečů o zaměstnání, kteří nám zaslali svůj životopis.
Více informací zde: https://sneo.cz/aktuality/455-informacni-memorandum-gdpr
Vyplňtě následující formulář:
- Podrobnosti
K založení společnosti došlo na základě rozhodnutí č. 156/03 Zastupitelstva městské části Prahy 6 ze dne 7.11.2003. Den vzniku se datuje k 1.1.2004, kdy došlo k zapsání do obchodního rejstříku.
Hlavní náplní činnosti společnosti SNEO, a.s. je poskytování služeb nejen jedinému akcionáři Městské části Praha 6, ale i široké veřejnosti. Mezi tyto služby se řadí především správa a údržba nemovitostí, realitní činnost, inženýrská činnost v investiční výstavbě, developerské projekty, výroba a rozvod tepelné energie, správa koupaliště Petynka, správa objektů zvláštního určení.
Základní údaje o společnosti
Firma: |
SNEO, a.s. |
Sídlo: |
Nad Alejí1876/2, 162 00 Praha 6 |
Provozovna: |
Nad Alejí1876/2, 162 00 Praha 6 |
IČ: |
27114112 |
DIČ: |
CZ27114112 |
Právní forma: |
akciová společnost |
Datum vzniku: |
1.1.2004 |
Základní kapitál: |
249.011.400,- Kč |
Společnost je vedená u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9085
Předmět podnikání
- Výroba tepelné energie a rozvod tepelné energie nepodléhající licenci realizovaná ze zdrojů tepelné energie s instalovaným výkonem jednoho zdroje nad 50kW
- Hostinská činnost
- Provádění staveb, jejich změn a odstraňování
- Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona:
- Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
- Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
- Nakládání s odpady (vyjma nebezpečných)
- Zprostředkování obchodu a služeb
- Velkoobchod a maloobchod
- Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
- Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
- Ubytovací služby
- Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
- Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
- Pronájem a půjčování věcí movitých
- Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
- Fotografické služby
- Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
- Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
- Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
- Poskytování technických služeb
- Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
- Projektová činnost ve výstavbě
- Ostraha majetku a osob
- Realitní zprostředkování
- Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
- Speciální ochranná dezinfekce, dezinsekce a deratizace - bez použití nebezpečných chemických látek nebo chemických směsí klasifikovaných jako toxické nebo vysoce toxické, s výjimkou speciální ochranné dezinfekce, dezinsekce a deratizace v potravinářských a zemědělských provozech, - v potravinářských nebo zemědělských provozech
Orgány společnosti
Představenstvo společnosti je tříčlenné. Funkční období členů je pětileté. Za společnost jednají navenek alespoň dva členové představenstva společně.
- Zdeněk Hořánek, předseda představenstva
- Ing. Jan Decker, CSc., místopředseda představenstva
- Mgr. Ing. Jan Kuchařík, člen představenstva
Dozorčí rada společnosti je pětičlenná. Funkční období členů je dvouleté.
- JUDr. Jiří Janoušek, předseda dozorčí rady
- Mgr. Jan Lacina, místopředseda dozorčí rady
- Ing. Zdeněk Hlinský, člen dozorčí rady
- Marek Tolde, člen dozorčí rady
- Mgr. Ondřej Vykoukal, člen dozorčí rady
Působnost valné hromady vykonává v souladu se Stanovami a usnesením Zastupitelstva městské části Praha 6 č. 156/03 ze dne 7.11.2003 Rada městské části Praha 6.
Obchodní rejstřík společnosti k nahlédnutí zde